افزونه علاقمندی ها (نشان کردن)

Favorites برای کاربران نهایی و توسعه دهندگان تم طراحی شده است. یک افزونه با کاربری آسان برای افزودن عملکرد دکمه علاقمندی ها یا نشان کردن به هر نوع پستی ارائه می دهد.

این افزونه می‌تواند راهی برای ذخیره موارد دلخواه، لایک‌ها، نشانک‌ها یا هر نوع دیگر داده مشابه با متن دکمه قابل تنظیم خود ارائه دهد.

امکانات

با هر نوع پستی استفاده کنید – عملکرد دلخواه را در هر نوع پست فعال یا غیرفعال کنید در حالی که به طور خودکار دکمه دلخواه را قبل و/یا بعد از محتوا اضافه می‌کنید. یا از توابع ارائه شده برای نمایش دکمه در هر نقطه از الگوی خود استفاده کنید.

در دسترس برای همه کاربران – نمی خواهید عملکرد را در پشت ورود پنهان کنید؟ موارد دلخواه شامل گزینه ای برای ذخیره موارد دلخواه کاربران ناشناس توسط Session یا Cookie است. موارد دلخواه کاربرانی که وارد سیستم شده اند نیز به عنوان متای کاربر ذخیره می شوند

طراحی شده برای توسعه دهندگان – موارد دلخواه برای مبتدیان به خوبی کار می کند، اما مجموعه کاملی از توابع قالب تقریباً هر نوع عملکرد سفارشی را که توسعه دهندگان به آن نیاز دارند باز می کند. موارد دلخواه حداقل میزان نشانه گذاری مورد نیاز را خروجی می دهد و سبک و کنترل را در دستان شما قرار می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
راهکار24
راهکار24

خدمات راه اندازی و مدیریت کسب و کار آنلاین

مقالات: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی