ثبت مکان در اسنپ و تپسی

نقشه تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی از سیستم OpenStreetMap که سیستمی متن‌باز و عمومی برای نمایش نقشه است استفاده می‌کند. جهت اضافه کردن محل‌های تجاری مثل مغازه، دفتر کار، شرکت و … در این نقشه می بایست از طریق وبسایت https://www.onosm.org این کار را انجام دهید.

توجه: دسترسی به این سایت با IP ایران مسدود است و برای دستری به آن باید IP خود را تغییر دهید

با ثبت محل کسب و کار خود در این نقشه، اطلاعات شما در ده‌ها نرم‌افزار آنلاین که از این سیستم نقشه استفاده می‌کنند قابل مشاهده خواهد بود.

1- جستجوی مکان

ابتدا وارد آدرس بالا شده و محدوده مکان مورد نظر را جستجو کنید و نشانگر آبی مکان را به آن نقطه منتقل کنید.

2- وارد کردن جزئیات کسب و کار

در تب detail اقدام به ثبت جزئیات مربوط به کسب و کار خود نمایید.

هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کنید که فرمت‌های لازم برای فیلدهای مختلف را به درستی وارد کنید. برای مثال هنگام وارد کردن شماره تلفن از اعداد انگلیسی استفاده کنید و پیش‌شماره‌های لازم را هم قبل از آن درج کنید.

برای انتخاب دسته‌بندی کسب و کار می‌بایست از میان کسب و کارهای موجود که با کار شما همخوانی دارد یک یا چند مورد را انتخاب نمایید.

3- ثبت و انتظار برای تایید مکان

پس از ثبت منتظر بمانید تا تغییرات ارسال شده در سایت ثبت شوند. برای مشاهده وضعیت محلی که ثبت کردید، می‌توانید روی لینک موجود در خط دوم پیام زیر کلیک کنید و آخرین وضعیت محل کسب و کارتان را مشاهده کنید.

برای کمک از کارشناسان سئو راهکار 24 از مشاوره و پشتیبانی استفاده نمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
راهکار24
راهکار24

خدمات راه اندازی و مدیریت کسب و کار آنلاین

مقالات: 18

یک دیدگاه

  1. مطلب عالی بود. فقط باید محدوده مکان مورد نظر خیلی نزدیک به مکان اصلی جستجو شود تا بتوان نشانگر آبی را حرکت داد. در غیر این صورت نشانگر ثابت نمیشود.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی